Klacht: Heb vandaag 25 februari 2017 de telegraaf weer niet ontvangen heb dit vanmorgen om ongeveer 8.15 uur reeds gemeld

op 25 februari 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Weer geen telegraaf ontvangen ,lees dan op deze site dat hij later gebracht zal worden ,slordig dit is een sprookje . Heb het om 8.15 AL GEMELD . dIT SI DE ZOVEELSTE KEER IN EEN PAAR WEKEN

Gewenste Oplossing:

ZOU VANDAAG 25 FEBRUARI GRAAG ALS NOG DEZE WEEKEND KRANT WILLEN ONTVANGEN!!!

DANK DANK !!!!
vRIENDELIJKE GROET
MIEKELEIJTEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 februari 2017 om 11:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Leijten,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u De Telegraaf op zaterdag 25 februari 2017 heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Naar aanleiding van de melding die u via Mijn Media heeft gemaakt, hebben wij contact gezocht met de bezorgservice en de nodige handelingen worden genomen om de bezorging van uw Telegraaf weer op orde te krijgen.

Helaas hebben wij sinds 2013 geen mogelijkheid meer tot het laten na bezorgen van de krant. Wanneer een abonnee bij ons meldt dat er een krant niet ontvangen is, voegen wij een extra bezorgdag toe aan de lopende periode. In uw geval betekent dit dat uw abonnement een dag langer bezorgd wordt.

Natuurlijk begrijpen wij dat u op de dag zelf ook wilt genieten van uw Telegraaf, daarom kunt u als abonnee ook digitaal met ons meelezen. Dit kunt u doen via onze verschillende apps voor tablet en smartphone en via onze website. Als u hierop inlogt met uw Mijn Media account, zult u toegang krijgen tot onze digitale krant.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO ~ Webcare Team

Heeft op 28 februari 2017 om 11:20 geantwoord

Heb geen keuze ,vroeger werd de krant na bezorgd . Dit is geen goede oplossing vooral omdat het de weekend Telegraaf is. Deze bezorger moet en keuze maken tussen gaan stappen of de krant bezorgen het was uitstekend weer..Heb al vaker de krant niet gehad !!!

Alle klachten die gemeld zijn door mieke.leijten