Klacht: heb al 4 keer moeten bellen voor consulente??

op 19 augustus 2016 over Yarden in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik betaal al sinds 1989 premie, had Yarden altijd hoog op staan, maar door deze ervaring ben ik toch teleurgesteld……
Ik wilde een consulente vragen op huisbezoek om alles weer eens door te spreken, ondertussen heb ik daar al 4 keer voor gebeld, en krijg dan te horen, ja Mevrouw u wordt terug gebeld, we zijn nu 2 maanden verder en 4 telefoontjes van mijn kant, maar terug gebeld worden ho maar….
Als ik het blad lees wordt alles belooft, maar wat doen jullie eigenlijk werkelijk voor de consument??

Gewenste Oplossing:

Dit hoef denk ik geen uitleg........

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yarden over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yarden in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yarden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yarden

Heeft op 24 augustus 2016 om 12:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door RAYD