Klacht: heb 1x Quickmax besteld en moet nu meerdere zendingen betalen!

op 04 september 2015 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Twee weken geleden zag ik een advertentie op Facebook van Luxstyle het ging om Quickmax wimpergroeimiddel.Ik heb het besteld en betaald.Nu krijg ik een volgende zending toegestuurd,waar ik niet om gevraagd heb en die ook een stuk duurder is.
Ik heb gemaild,dat ik dit niet wens,maar ik kom er niet van af!
Ze stuurden mij een advertentie,waarin rood omkaderd stond,dat ik bij mijn 1e aankoop tevens een abonnement had afgesloten!
Bij de vorige advertentie,zag ik dat niet staan! Nu wordt ik geprest te betalen.Wat kan ik hiertegen doen?

Tevreden ben ik,als ik van betalingsberichten van dit bedrijf verschoond blij en ook geen zendingen meer ontvang,waar ik NIET om gevraagd heb!f

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 06 september 2015 om 07:29 geantwoord

Beste,

Aan uw bestelling zat ook een abonnement gekoppeld. Dit wordt van te voren in het bestelformulier, evenals de pakbon die bij de levering zelf zit, aangegeven.
U kunt echter wel in het geval van de eerste zending gebruik maken van de tevredenheidsgarantie.
Wanneer wij de eerste zending met vermelding van de tevredenheidsgarantie retour ontvangen, kunnen we de tweede factuur voor u sluiten.

Alle klachten die gemeld zijn door manabisa