Klacht: heat boy boiler,, lekkage,water in electrische deel,,

op 28 juli 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

opeens wateroverlast in keuken kast waar boiler staat,water staat zelfs ter hoogte van electrische bovengedeelte boiler,gelukkig is op dat moment de stekker uit het stopcontact zodat kortsluiting uitbleef.Dit mankement wat mijn boiler vertoont is hetzelfde wat andere consumenten ook treft.Deze klachten lees ik namelijk op de site van KLACHT.NL.
Ik kocht de boiler bij Praxis Vlissingen aankoop datum 9-01-2012,
art,nr.8711238227764.

gezien het feit dat ik de boiler zeer weinig heb gebruikt,hij is in nieuw staat zou ik tevreden zijn als ik toch een nieuw exemplaar krijg van Praxis Vlissingen.De vorige boiler was een huur boiler van energie bedrijf Delta deze boiler had ik 12 jaar zonder gebreken.De heatboy is slechts 4 jaar en begeeft het,en ik ben zeker dat de oorzaak een fout is in het systeem,gezien het feit dat andere bezitters van een zelfde heatboy ook met dezelfde problemen hebben te maken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

Bericht van Praxis

1 jaar geleden - Geachte heer van Doorn, Bedankt voor uw bericht. Er is bij ons wat verwarring ontstaan omdat wij 2 klachten hebben ontvangen over een heat boy boiler. In de eerdere klacht geeft u aan dat het emailadres niet juist is. Wij vernemen graag of wij uw klacht alsnog in behandeling kunnen nemen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Nadia Mazid

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 25 augustus 2016 om 12:46 geantwoord

Heeft op 25 augustus 2016 om 13:40 geantwoord

plieger bied mij een bedrag van minder dan 10 euro,praxis vind dit aanbod,,magertjes,,en bied mij een boiler van plieger aan met koperen ketel twv 149 euro,voor 89 euro.Ik heb (nog)niet gereageerd op dit aanbod,Ik vind nog steeds dat ik recht heb op een gratis nieuw examplaar, in alle eerlijkheid heb ik die boiler in vierjaar tijd misschien drie keer gebruikt dus hij was in nieuw staat.

Reactie van de melder van de klacht Bastiaan van Doorn

1 jaar geleden - op de site van klacht.nl ben ik de tweede persoon die te maken kreeg met een fabrieksfout in de heatboy boiler.Als je googelt op heatboy defect,dan zie je dat zelfs consumenten tv programma radar uitvoerig aandacht besteede aan dit product van plieger.Te meer zou het rechtvaardig en eerlijk zijn dat fabrikant op leverancier overgingen tot gehele vergoeding aan de gedupeerde consument.

Alle klachten die gemeld zijn door Bastiaan van Doorn