Klacht: HDTV drama

op 21 juli 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Februari 2011 – gebeld door verkoper die een speciale actie HDTV aanbiedt. Volgens hem heb ik daarvoor geen speciale ontvanger nodig. Lijkt mij wel wat- dus zeg ja.
September 2011 – ontvang rekening voor HDTV. ik weet inmiddels dat ik daarvoor wel degelijk een ontvanger nodig heb. Klantenservice gebeld, die zeggen dat ik wel voor een half jaar vanaf september moet betalen. ook al heb ik geen ontvanger… Het HDTV pakket zal per direct beeindigd worden.
Februari 2012: nieuwe rekening met wederom HDTV kosten in rekening gebracht tot september 2012. Contact met klantenservice. Er wordt mij beloofd dat het HDTV pakket nu echt zal worden stopgezet en dat ik teveel betaalde kosten (ik had de rekening betaald om stopzetting gewone abonnement te voorkomen) terug krijg. Als tegemoetkoming zal ik 2 maanden gratis basis pakket krijgen. Ik krijg een brief ter bevestiging van de afspraken.
Eind februari: brief dat HDTV is stopgezet.
Maart 2012: nieuwe rekening waarin alles verkeerd is verrekend en opnieuw HDTV in rekening is gebracht. Contact met klantenservice. HDTV zal worden stopgezet. Ik zal teveel betaalde geld teruggestort krijgen.
Juli 2012: nog steeds geen geld retour gekregen. Krijg telefoontje van verkoper die zegt dat ik nog steeds HDTV heb. Bel vervolgens met de klantenservice. Jongen aan de lijn bevestigt dat het een grote puinhoop is. Ik blijk nog steeds voor HDTV genoteerd te staan. Hij zegt toe de klacht door te spelen aan de financiele afdeling en HDTV nu echt eindelijk stop te zetten. Ik heb er geen vertrouwen meer in.

Terugstorten van de teveel betaalde kosten (30,00 HDTV tot september 2012, 5,95 HDTV over de maand maart, 21,90 Korting op het Basispakket).

Erkennen dat mij ten onrechte een HDTV pakket is verkocht (verkeerde informatie van verkoper).

En alstublieft nu eindelijk echt dat HDTV pakket stopzetten. Ik heb geen HD ontvanger. Ook nooit gehad.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 24 juli 2012 om 16:55 geantwoord

Beste,

Het spijt ons dat dit niet eerder is opgelost. Wij hebben dit voor u in orde gemaakt en per email gecommuniceerd.

Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door klachtovercanal