Klacht: HDMI probleem

op 23 mei 2016 over Onkyo in de categorie Electronica Merken

Ik heb 2 Onkyo receivers met hetzelfde probleem.
De TX-SR 309 aangeschaft op 1-12-2011
De TX-NR 717 aangeschaft op 29-11-2012
Bij beide receivers is verleden week een monteur geweest en die stelde vast dat beiden een HDMI probleem hadden. Iets wat volgens de monteur een bekend Onkyo probleem is.
De reparatiekosten zijn enorm en wegen niet op tegen de aanschafwaarde van de receivers.

Omdat beide receivers buiten de garantietermijn zijn zou volgens mij Onkyo toch , zeker omdat het een fabricagefout betreft, de receivers moeten repareren. De te verwachte gebruiksduur is namelijk nog lang niet bereikt. Al zouden ze me al tegemoet komen vwb de TX-NR 717 zou ik al heel tevreden zijn.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onkyo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onkyo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Joop Hameetman

9 maanden geleden - Voor de 309 is er geen hoop meer ! Maar de 717 wordt gratis door Onkyo gerepareerd en de garantietermijn verlengd tot december 2018. Compliment voor Onkyo voor de service !

Reactie van de melder van de klacht Joop Hameetman

9 maanden geleden - Gisteren de 717 terug ontvangen van het reparatiecentrum. Alles is gratis gerepareerd en werkt weer prima. De garantietermijn is door Onkyo verlengd tot december 2018. Het is wel verbazend dat bij de diverse reparatiecentra men niet op de hoogte is van de coulanceregeling bij Onkyo voor bepaalde types met een HDMI probleem en dat men daar zelf achter moet komen. Enfin de afloop is bevredigend en toch een compliment voor Onkyo voor de snelle reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door Joop Hameetman
x