Klacht: hd recorder M 7

op 17 oktober 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Na de up-date enige tijd geleden heb ik steeds last van stilstaand beeld, komt soms 2 keer op een avond voor en dan weer na enkele dagen. ik heb al naar de fabrieksinstelling terug gebracht maar dat help niet.
Wat is hier aan te doen want het is heel vervelend.

Als dit volledig is opgelost.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

1 maand geleden - Geachte heer Smit, U geeft aan dat door de software update u problemen ervaart met uw ontvanger. Allereerst willen wij onze welgemeende excuses aanbieden voor de ontstane situatie. Helaas dienen wij u te vermelden dat wij momenteel geen passende oplossing hebben voor uw probleem. Wij zijn bekend met de problemen welke door de software update naar voren zijn gekomen en zijn op zoek naar een passende oplossing. Wij willen u vragen geduld te hebben zodat wij zo spoedig mogelijk met een passende oplossing kunnen komen welke de problemen weg zullen nemen. Om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen willen wij u de volgende vragen stellen voor meer informatie. Wanneer wij deze informatie van u ontvangen kunnen wij dit kenbaar maken bij onze technici. - Bij welke zenders gebeurt dit? - Bij welke zender gebeurt dit na 30 minuten? - Kwam dit probleem voor de update ook al voor? - Wordt er gebruik gemaakt van teletekst/ondertitels? - Is de software handmatig ingeladen of automatisch? - Is de ontvanger aangesloten met HDMI of Scart? Op dit moment mogen wij ook een nieuwe ontvanger, de M7 MZ 101, aanbieden voor een gereduceerd tarief. We mogen de ontvanger aanbieden voor €68,95 dit is inclusief verzendkosten en in combinatie met een 12 maanden contract verlenging. Mocht u hiervan gebruik willen maken, dan kunt u reageren op dit bericht. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Joey Webcare CanalDigitaal

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 22 november 2016 om 13:06 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door jnsmit