Klacht: Zure bommen niet zuur

op 02 november 2019 over Haribo in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haribo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Haribo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haribo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haribo

Heeft op 04 november 2019 om 15:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 04 november 2019 om 16:14 geantwoord

Dit is geen oplossing. Ik zou een mail hebben ontvangen met de oplossing, maar deze mail heb ik nooit gehad.

Bericht van Haribo

2 maanden geleden - beste heer Bosch,Wij hebben u een mail gestuurd vanuit de officiële klachtensite. Het product Zure Bommen is altijd ZOET. Dit is al vanaf het begin van de productie jarenlang een zoet product. Om u tegemoet te komen in de verwarring, doen wij u een zuur product toekomen.Met vriendelijke groet, HARIBO The Netherlands Belgium B.V.Esther Consumer ServiceRetouradres: HARIBO The Netherlands Belgium B.V. Consumer Service t.a.v. Esther Antwoordnummer 10067 4800 VB BREDAPhone 31 (0)76 587 89 50 E-Mail: officemanagement-nl@Haribo.comKIDS AND GROWN-UPS LOVE IT SO, THE HAPPY WORLD OF HARIBO

Alle klachten die gemeld zijn door Rogerbosch