Klacht: Verkeerd snoepje

op 29 november 2019 over Haribo in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik heb een zakje cherry haribo van 250g gekocht en er zat een halve smurf bij. Ik had toch echt cherries gekocht en geen smurfen.

Als dit soort problemen op gelost worden en dit op een of andere manier recht kunnen zetten

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haribo over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Haribo in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haribo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haribo

Heeft op 03 december 2019 om 17:02 geantwoord

Bericht van Haribo

1 maand geleden - Onderstaand antwoord hebben wij naar de klager gestuurd. Zij heeft de verpakking weggegooid, waardoor wij geen onderzoek kunnen starten. De melding is gesloten.Geachte mevrouw Van Marle, beste Noor,Dank voor je antwoord. Wanneer wij een melding ontvangen dat onze producten niet naar wens zijn, doen wij er alles aan dit op te lossen en onze kwaliteit te waarborgen. Wanneer wij geen sample of verpakking hebben kunnen wij geen onderzoek laten starten. Excuses voor het ongemak. Voor een -onverhoopte- volgende keer, adviseren wij je altijd het product en verpakking te bewaren en kosteloos aan ons te retourneren, zodat wij het tot volle tevredenheid kunnen oplossen. Voor nu sluiten wij de melding.Met vriendelijke groet,HARIBO The Netherlands Belgium B.V.EstherConsumer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Noor van marle