Klacht: Verkeerd.

op 01 oktober 2019 over Haribo in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik had een klacht ingediend omdat mijn babanas kijhard en tai waren. Ik heb gezegd dat ik het een goede oplossing vond dat ik een nieuwe zak toegestuurd krijg. Alleen hebben jullie nu de perziken opgestuurd.

Gewenste Oplossing:

ik had de banaantjes gekocht omdat ik deze erg lekker vind. Ik vind het erg jammer dat ik dan niet een nieuwe zak krijg maar een vervanging.

Ik zou graag de bananas 340 gram opgestuurd krijgen.
M.v.g.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haribo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Haribo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haribo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haribo

Heeft op 03 oktober 2019 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Michelle,

Wij hebben je aanvraag in behandeling. Wij hebben je doelbewust Perziken gestuurd, omdat de Bananas nog onderzocht moeten worden. Wij hebben er daarom voor gekozen geen Bananas terug te sturen, omdat wij nog niet 100% zeker weten of deze alweer in de goede consistentie verkrijgbaar zijn.
De Perziken is een gebaar vanuit HARIBO.
In het vervolg zou je je meldingen kunnen sturen naar ons officiële info mailadres: info-nl@haribo.com . Je wordt dan nog sneller geholpen.

Met vriendelijke groet,
HARIBO The Netherlands Belgium B.V.

Esther
Consumer Service

Retouradres:
HARIBO The Netherlands Belgium B.V.
Consumer Service t.a.v. Esther
Antwoordnummer 10067
4800 VB BREDA

Phone 31 (0)76 587 89 50
E-Mail: consumerservice.bnl@Haribo.com

KIDS AND GROWN-UPS LOVE IT SO, THE HAPPY WORLD OF HARIBO

Met vriendelijke groet,
HARIBO The Netherlands Belgium b.v.

Consumer Service

Alle klachten die gemeld zijn door mb..