Klacht: taaie snoep banaantjes

op 16 oktober 2019 over Haribo in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Hoe komt dat de banaantjes snoep enorm taai is het lijkt wel rubber. 6 jaar terug smaakte het lekker schuimig en nu is het niet te kauwen zo krijgen mensen last van hun maag. In Duitsland kocht ik vorige week hetzelfde pakje snoep en die smaakte gewoon echt schuimig. Is dit probleem alleen in Nederland te vinden?

Test de banaantjes van Haribo gesuikerde variant opnieuw uit of haal het uit de schappen van de supermarkt voorlopig. Ik vraag niet om een vergoeding dus dat is niet nodig. Ik wil simpelweg gewoon de juiste Haribo banaantjes terug hebben waarmee ik ben opgegroeid dat is alles.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haribo over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Haribo in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haribo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haribo

Heeft op 17 oktober 2019 om 11:43 geantwoord

Beste Simon,

Dank voor je bericht. Het spijt ons te horen dat je Bananas hebt getroffen die niet naar wens waren. Wij zouden dit graag nader willen laten onderzoeken. Graag ontvangen wij het product met de verpakking terug. Je kunt het kosteloos sturen naar ons onderstaande antwoordnummer. Zou je een korte omschrijving van de klacht en het ticketnr. willen vermelden? Om je tegemoet te komen doen wij je een nieuwe verpakking toekomen van een van onze producten.

HARIBO The Netherlands Belgium B.V.

Esther
Consumer Service

Retouradres:
HARIBO The Netherlands Belgium B.V.
Consumer Service t.a.v. Esther
Antwoordnummer 10067
4800 VB BREDA

Phone 31 (0)76 587 89 50 E-Mail: consumerservice.bnl@Haribo.com

KIDS AND GROWN-UPS LOVE IT SO, THE HAPPY WORLD OF HARIBO

Alle klachten die gemeld zijn door Simonvisie