Klacht: Haren in de chips

op 11 oktober 2017 over Lays in de categorie Handelsondernemeing

Ik heb op 22 augustus 2017 een brief gestuurd naar de consumentenservice van Lays en daar nooit een reactie op gehad. Dat vind ik zeer beschamend. Vooral daar wij echt een loyale gebruiker zijn van het assortiment wat Lays verkoopt. Voor het eerst maken wij mee dat er haren in de chips zaten. Ik heb de zak met de haren naar Lays gestuurd en nooit een reactie ontvangen. Ik vind dat niet gepast en wij hadden op zijn minst een reactie verwacht. Blijkbaar stelt Lays haar klanten niet centraal en nemen dit soort klachten niet serieus.

Dat ze mij een bevestiging sturen en aangeven dat ze dit in hun kwaliteitsproces zullen bespreken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lays

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lays nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Kim Baas

2 dagen geleden - Het is heel erg triest, maar Lays laat niets van zich horen. Ik heb ook een brief gestuurd en daar wordt niet op gereageerd. Ik ga nu maar eens breed in social media vertellen dat Lays niet klantgericht te werk gaat als je een klacht hebt. Ik wilde hun er alleen maar op attenderen dat ik haren in hun chips heb gevonden.

Alle klachten die gemeld zijn door Kim Baas