Klacht: Harde schrijven van 2 computers gecrasht na Windows 10 update

op 12 december 2017 over Microsoft in de categorie Software

Ik ontving een update op mijn desktop computer met een legale versie van Windows 10 Deze was op 11 december 2017, Deze duurde volgens het scherm enkele minuten., Het scherm ging wisselend van blauw naar zwart, Na 7 uur updaten was het nog niet klaar en heb ik de computer maar uitgezet.
Toen ik hem de volgende dag opstarte eindigde hij bij een zwart knipperend scherm (bureaublad) Ik heb van alles geprobeerd, Ik kwam er achter via MSconfig dat alle bestanden knipperden en van plaats verwisselden, Ook waren alle mappen leeg dus ik kon niets meer redden. Harde schijf is ONBRUIKBAAR geworden!
Eveneens is dat op dezelfde dag OOK met mijn laptop gebeurd, Harde schijf is onbruikbaar, dus heb ik hem moeten vervangen.
Microsoft HOE IS DIT MOGELIJK! ik ben erg boos op u.

Als Microsoft mij nieuwe sofware met licenties verstrekt om te proberen om deze gecrashte harde schrijven te formatteren en opnieuw te programmeren, Dat is nog heel veel werk en alles voor niets, Ik stel voor om geen updates meer aan te nemen, en de computer in te stellen voor updates tussen 0100 en 0600 uur, zodat je er overdag geen last meer van hebt.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cocopino