Klacht: Harde schijf kapot

op 19 augustus 2017 over Alternate in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij krijgen een harde schijf aangeleverd in een grote doos met diverse onderdelen. Bij het installeren blijkt de harde schijf niet te werken. Vervolgens wordt ons medegedeeld door Alternate dat wij de harde schijf in de orginele verpakking moeten retourneren. Dit doen wij waarbij we de harde schijf in de orginele plastic verpakking doen. Hierna doen wij hem in een envelop.
Alternate stuurt de harde schijf aan ons retour omdat er volgens hun een kleine beschadiging is door het versturen. Van ons is dus de vraag of deze schade al was bij de eerste maal opsturen door Alternate.

Gewenste Oplossing:

Als de reparatie van deze schijf valt onder de garantieregeling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alternate

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alternate nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door henkklijmij@hotmail.com