Klacht: Harddisk WII-U

op 17 december 2017 over CeX in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij CEX in Haarlem een harddisk gekocht voor iemand zijn verjaardag. Ik vroeg aan de verkoper of hij mij een harddisk kon verkopen die werkt op de WII-U.

Hij pakt er één, ik betaal, alles wordt in de computer bij hun ingevoerd (ik heb bij CEX een account waar al mijn aankopen staan geregistreerd) en alles lijkt prima.

Blijkt dat dat ding wel werkt maar niet op de WII-U.

De service van CEX is altijd fantastisch geweest maar toen ik terug kwam met de harddisk wilde hij hem niet terug nemen. Het apparaat werkte namelijk alleen niet waar ik het voor wilde gebruiken.

Ik heb DUIDELIJK aan gegeven dat ik het voor de WII-U ging gebruiken.

Diep triest.

Ik wilde namelijk de goed werkende harddisk alleen niet voor de WII-U omruilen voor 1 die wél compatible is met de WII-U in dezelfde winkel. Hij verliest daar niks op maar hij weigerde.

Gewenste Oplossing:

Gewoon om ruilen. De harddisk was prima alleen niet voor de WII-U wat mij wel beloofd was. Geef mij gewoon 1 die wél werkt op de WII-U (desnoods betaal ik bij) en verkoop de andere harddisk weer aan ienand die hem wel kan gebruiken op bijvoorbeeld zijn PC.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar CeX over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door RobbieMuller1970