Klacht: Harddisk vastgelopen

op 30 juni 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Voor de 2e keer binnen 3 maanden is de harddisk van mijn HD recorder-receiver vastgelopen.
Hierdoor zijn al mijn opnames van alle tijdens de WK uitgezonden crimi’s verloren geraakt.
Heeft wel opgenomen maar wil niet afspelen.
Krijg woensdag mijn 3e HD receiver-recorder. Alhoewel bij Canal Digitaal bekend is dat er klachten zijn over deze receiver-recorder blijft men met dit product doorgaan en zegt men geen andere ( betere ) te kunnen leveren.
De eerste maal werd mij zelfs voorgesteld om een extra eenmalige betaling te doen en mijn contract met een jaar te verlengen en dan zou ik een 500 GB recorder krijgen. Deze versie zou beter zijn,ik heb dit voorstel geweigerd maar toen heeft men alsnog besloten de 500 GB te leveren. Deze blijkt dus ook niet beter.

Een nieuwe HD receiver-recorder waar ik op vertrouwen kan.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 05 juli 2012 om 15:04 geantwoord

Er is een afspraak gemaakt met onze koerier en Inmiddels is deze langs geweest om de ontvanger van de abonnee om te wisselen.

Webcare Team CanalDigitaal

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door marton2