Klacht: Hard sales en incasso zonder goede klantenservices

op 02 juni 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Vakantieveilingen is er in gespecialiseerd om hard sales toe te passen. Alles er aan doen om de waarheid op hun website te verbergen.
Eens je een account opent om te bieden, laten ze uitschijnen dat je van je aankoop kan afzien. Niet tegenstaande sturen ze zonder verwittiging gewoon een incasso bureau op je nek.
Dan maar kafkajaans gaan doen over klachten behandeling en na twee schrijvens blijven ze zeggen dat het incasso zal tussenkomen.

Ik verwacht een kosteloze verbreking van de brief, en enige vorm van contract en/of akkoord.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 02 juni 2016 om 15:09 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Wat vervelend om te lezen dat uw gewonnen veilingen zijn doorgezet naar het incassobureau. We vinden het vervelend dat u niet tevreden bent met onze afhandeling van uw klachten.
Zojuist hebben we u een email gestuurd. We vernemen graag van u of u tevreden bent met onze geboden oplossing.

Met vriendelijk groet,

Wim-Webcare VV

Reactie van de melder van de klacht Ren Sio

7 maanden geleden - Welke geboden oplossing? Hoe zien jullie een oplossing voor dit probleem in jullie e-mail? Graag ontvang ik een akkoord voor een kosteloze opzeg/verbreking/einde geschil zonder erkenning van enige schuld.

Heeft op 02 juni 2016 om 18:50 geantwoord

Vakantieveilingen.nl eist, zegt niet waarom en als ik vraag om het betalen en incasso te stoppen blijven ze hardnekkig vragen voor te betalen van niet geleverde goederen of diensten.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

7 maanden geleden - Geachte heer / mevrouw, Vriendelijk dank voor uw bericht. Per email hebben wij u geïnformeerd dat de dossiers bij Intrum wordt ingetrokken en dat u de openstaande bedragen rechtstreeks aan VakantieVeilingen kunt voldoen. Na de betaling ontvangt u de waardebonnen, zodat u gebruik kunt maken van de diensten, gedurende de geldigheid. Het recht van ontbinding, dat een consument bij online aankoop het recht geeft om binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen af te zien van de overeenkomst, is niet van toepassing op uw gewonnen veilingen. Op VakantieVeilingen worden namelijk arrangementen geveild van diensten met betrekking tot vrijetijdsbesteding voor een bepaalde datum of periode. Deze diensten zijn op grond van de wet uitgezonderd van het recht van ontbinding. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze Algemene voorwaarden. Uitzonderingen Enkel voor de categorie producten worden uitzonderingen gemaakt, dit staat dan in de veilingtekst vermeld onder 'Voorwaarden & bijzonderheden'. Voor de meeste producten geldt dat u gebruik kunt maken van de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Ren Sio