Klacht: opgelicht door Harcos watersport uit Balk

op 11 oktober 2012 over Harcos watersport in de categorie Watersport

Wij hebben in 2008 een sloep gekocht bij Harcos een interboat 19 bij verkoper*,deze hebben wij op de Hiswa in Amsterdam ontmoet en maakte op ons een goede indruk.
Hij vertelde ons in Balk veel tweedehands boten te hebben en nodigde ons uit voor een bezoek.
Omdat het onze eerste boot was en wij veel vetrouwen hadden in Harcos zijn wij geheel afgegaan op de informatie van *
wij hebben bij hem een interboat gekocht van 2004 op dat moment dus 4 jaar oud.
De urenteller was kapot en stond toen op ruim 1300 uur.
Met de kennis van nu kan dat nooit kloppen de gemiddelde recreant vaart tussen de 40 a 80 uur per seizoen ,en hoe lang was hij op dat moment al stuk.
Volgens de verkoper was het een prima boot hij kende de eigenaar en die was er erg zuinig op geweest.
Na verloop van tijd zagen we dat de boot toch wel wat plekjes had en hier en daar was bijgewerkt.
Op een gegeven moment werden er op de achterkant letters zichtbaar Berlin 52398m na enig speurwerk kunnen wij niet anders concluderen dat het een huurboot is geweest in berlijn.
Dus weg mooie verkooppraatjes.
Wij hebben Harcos met deze informatie geconfronteerd en zij reageren met,wat vervelend voor jullie wij waren hiervan niet op de hoogte.
na enig email verkeer reageren zij niet meer ook zijn zij geen dealer meer van interboat,ook de fabriek hebben wij op de hoogte gesteld maar zij willen zich hier niet in mengen,wel nemen zij opslag over van Harcos maar dus niet de klachten.
Wij zijn zeer teleurgesteld in Harcos watersport uit Balk
Zelfs geen excuus hebben wij gehad .

Daar onze boot eigenlijk onverkoopbaar is
zouden wij de waarde van deze boot in een goede toestand willen terughebben

Alle klachten die gemeld zijn door vanderzwan