Klacht: Hanteerbaarheid website

op 23 mei 2016 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de website is het niet mogelijk contact te krijgen.
Allerlei doorverbindingen vinden niet goed of slecht plaats.

Zelfs e-mailadres wordt niet meer herkend terwijl we al jaren meespelen en zelfs een bankgiroloterij vip-kaart hebben.

Gewenste Oplossing:

Jullie website goed laten functioneren. En contact opnemen makkelijker maken of mogelijk maken.
wachttijd voor aanmelden 1 seconden, wachttijden voor andere zaken duurt opeens minuten?????

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.D.Seemann