Klacht: Handelen in strijdt tegen AVG Wet

Lulu2021 op 16 september 2021 over Contract adviespunt in de categorie Adviesbureau, Adviezen

31 180 74 34 90
Zo Juist werd ik voor de zoveelste keer gebeld door Contractadvies.nl voormalige Zakelijk energie collectief, als ik vraag naar de achternaam van medewerkers die me bellen, weigeren ze om een achternaam te geven, de zgn manager Rayan ook.
als ik vraag om me niet meer te bellen en me gegevens te verwijderen uit het systeem weigeren ze het ook, ze claimen rechtmatig mijn gegevens te mogen bewaren en verwijzen ze naar een in het verleden afgesloten contract met de firma NLE, ik attendeert ze dat het contract opgezegd is en ik inmiddels geen klant meer ben en verzoek ze mijn gegevens te verwijderen uit hun systeem maar weigeren dat te doen en blijven herhalen dat het niet kan omdat ik een klant ben.
AVG zegt duidelijk dat ik toestemming moet geven om mijn gegevens te gebruiken en als ik ze duidelijk maakt dat ik NIET meer gebeld wilt worden en of ze aub mijn gegevens willen verwijderen uit het systeem, weigeren ze dat te doen en hangen ze op!!!!

mijn gevevens uit hun systeem verwijderen en me niet meer bellen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Contract adviespunt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Contract adviespunt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lulu2021