Klacht: Handdoeken te kort.

op 05 juli 2017 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Ik heb een aantal volle boekjes en de actie is verlengd t/m 8 juli en de boekjes kunnen ingeleverd worden t/m 22 juli 2017.
Maar helaas zijn er al een aantal weken geen donkergrijze handdoeken van de maat 70×1.40 1 meer.
Deze waren hier al bij diverse filialen niet meer te krijgen voor de actie al verlengd werd.
Ook al ruim 3 weken zijn er helaas geen groene handdoeken van de maat 70×1.40.meer in diverse filialen.
Wat er nu nog is, zijn de kleine maten en de grote roze en witte handdoeken.

Als een actie verlengd wordt, dan lijkt het mij vrij logisch dat op zo een verlenging ook de voorraad handdoeken aangepast wordt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 12 juli 2017 om 13:25 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
De hammamdoeken en de mint en antraciet douchelakens zijn inderdaad helaas op. Aangezien de leverancier deze handdoeken alleen aan hotels verkoopt en voor ons eenmalig een uitzondering heeft gemaakt, kunnen wij deze niet bijbestellen. Hierom hebben wij er ook een op=op actie van gemaakt. Ik zou graag willen dat ik u er alsnog aan kan helpen, maar helaas is dit niet meer mogelijk. Excuses voor het ongemak.
De reden waarom de actie verlengd is, is dat er van de overige handdoeken nog wel een grote voorraad aanwezig is.

Alle klachten die gemeld zijn door fafctuurnr. 1