Klacht: Handbagage bij boeken

op 28 februari 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Wij hebben ingecheckt.
(Niet over onze handbagage gezegt)
(We hoefte niet onze bagage te passen in de bij horende rekken om te zien of ze te groot of te klein waren)
We konden dus zo weer door lopen en werd ons verteld dat alles goed was.
Bij de gate bleek onze handbagage dus te groot moesten daarvoor bij de GATE 80 euro P.P betalen.
(Dit vind ik niet kunnen want als we dat wisten./ horen we mee te krijgen bij de checkin dat het te groot was)
Dan hadden we 1 koffer extra kunnen in checken voor in het ruim want dan mocht (gratis)
Dus scheelde dat 80 euro plus bij de checkin kost handbagae 40p.p eplaats van 80 dus scheelde het ons nog een keer 40 euro.
Dus uiteindelijk als ze bij de checkin het goed hadden gecontroleerd en het hadden aangegeven hadden we 40 euro moeten betalen.
En nu hebben we 160 euro betaald dit vind ik echt niet kunnen.
Ik voel me nu gewoon 120 euro genaait.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik ben tevreden als ik 120 euro terug krijg want dit is een fout van de checkin en niet van mij.
We hoefde de koffers niet in het rek te doen en het werd niet verteld dat ze te groot waren.
En dat het allemaal fijn was

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Richarddv