Klacht: handbagage afgenomen vlucht TP 668 27-11-’16

op 28 november 2016 over TAP Portugal in de categorie Vliegmaatschappij

gisteravond 27.11.’16 vlogen mijn man (80) en ik terug van Lissabon naar A’dam met als totale handbagage een rolkoffer van 53x37x20cm, een handkoffer van 40x32x16cm. en een schouderhandtas van 18x25x10cm.
Bij het boarden werd er op onvriendelijke wijze gezegd ” het vliegtuig is erg vol, de koffer mag niet mee als handbagage, u hebt alles in die andere tas.” Wij hadden vanwege het gewicht alles verdeeld, in de koffer die in het ruim moest zat o.a. een tablet.Onze opmerking dat we na aankomst in A’dam weinig tijd hadden onze aansluiting op verder vervoer te halen en dat het wachten bij de bagageband die tijd nog krapper maakte werd genegeerd. Wij constateerden dat er minimaal 5 plaatsen niet bezet waren in het vliegtuig en dat de rolkoffers van de crew boven ons hoofd lagen.Al met al was het een stressvolle reis: halen we onze aansluiting en raakt het tablet niet beschadigd.
Wij zullen in de toekomst zoveel mogelijk proberen het vliegen
met Tap te vermijden

dit is moeilijk goed te maken

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TAP Portugal

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TAP Portugal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tapklacht