Klacht: servicebeurt

op 27 februari 2017 over Han Vos warmtetechniek in de categorie Klusbedrijven

Ik heb vorig jaar een CV ketel gekocht en laten plaatsen door Han Vos bij de aanschaf werd mij verteld dat na 1 jaar een gratis servicebeurt zou krijgen en daarna kon ik beslissen of ik een onderhoudscontract zou nemen.Dit werd mij ook verteld door de monteur die de ketel plaatste. Ik werd gebeld om een afspraak te maken voor de “servicebeurt”. De monteur heeft de servicebeurt gedaan en tot mijn verbazing moest ik 79€ betalen.Heb tel contact gehad met H Vos de dame vertelde mij dat dit alleen kon als ik het op papier had staan. Men kon mij niet uitleggen wat een servicebeurt dan inhoud volgens mij is een service altijd gratis. Ben dan ook niet te spreken over de wijze waarop ik te woord ben gestaan kreeg de indruk dat men mij maar een zeurpiet vond. IK zou 7 jaar garantie hebben op de onderdelen van de CV ketel ik hou mijn hart vast als ik hier gebruik van zal moeten maken. Ben erg teleurgesteld over de wijze waarop dit gegaan is nam bewust een duurdere CV ketel vanwege de toezeggingen bij de aanschaf. Blijkbaar is de service na verkoop niet meer zo belangrijk bij deze firma.

Ik wil de 79 € terug want mij is een gratis servicebeurt beloofd.
En ook wil ik op een normale manier te woord worden gestaan de mevr onderbrak mij steeds als ik aan het woord was heel vervelend zo ga je volgens mij niet met je klanten om.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Han Vos warmtetechniek over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan van Zundert