Klacht: ongegronde factuur

op 12 juni 2018 over Han Vos warmtetechniek in de categorie Klusbedrijven

Vorig jaar (2017) heeft Hanvos warmtetechniek uit Alblasserdam onderhoud gepleegd aan mijn cv, waarop ik op 4 juni 2017 de nota betaalde conform de door Hanvos aan mij (van te voren) verstuurde offerte. In de offerte staat bijvoorbeeld dat er geen arbeidsloon e.d. wordt berekend.

Echter kort na de onderhoudsbeurt kreeg ik een gepeperde factuur toegestuurd dat ik 223 euro moest betalen in tegenstelling tot de offerte van 64 euro, die ik van te voren was overeengekomen. Zonder overleg heeft de firma Hanvos werkzaamheden verricht, (die achteraf ook niet eens nodig bleken te zijn), terwijl ik van te voren een offerte had laten opmaken. Na een telefoontje met de firma Hanvos en gesproken te hebben met Barbara de Oliviera werd mij verteld dat alles op een misverstand berustte.

Wat schetst mijn verbazing dat ik op 11 juni 2018 dit jaar (1 jaar en 5 dagen na dato) wederom van de firma Hanvos middels de firma Wouters incasso een rekening gepresenteerd krijg of ik even 159 euro wil betalen.

Ik zou tevreden zijn als de firma Hanvos mij zou zeggen, dat de aanmaning die ik heb ontvangen van de firma Wouters op een misverstand berust. En dat de firma Hanvos conform de offerte wenst te handelen en dat de nota vorig jaar reeds door mij is voldaan.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Han Vos warmtetechniek over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sammy97