Klacht: Geen 24-uurs service bij onderhoudscontract

op 09 februari 2015 over Han Vos warmtetechniek in de categorie Klusbedrijven

Op zondag 25 januari 2015 meldde ik bij de storingsdienst van Han Vos, dat mijn cv ketel het niet meer deed en dat de storingscode meldde dat de ventilator te traag draaide. Ik belde om 20.30 uur. De storingsmonteur deelde mij mede, dat hij daar nu niet meer voor kwam, maar dat ik daar de volgende dag voor naar kantoor van Han Vos moest bellen. Ik vroeg aan hem tot hoe laat men dan nog wel kwam in het weekend. Dat was tot 20.00 uur volgens de storingsmonteur. Apart. Hij wilde zeker Boer zoekt Vrouw kijken. Ik gaf aan de volgende morgen met kantoor te bellen. Ik belde om 08.00 uur. Ik deelde de telefoniste mede wat de storing was en dat ik hiervoor zondagavond ook al gebeld had met de storingsmonteur. Zij vertelde mij dat de monteur in ieder geval voor 17.30 uur zou komen. Ik vroeg of het zo snel mogelijk kon omdat het erg koud was en ik geen warm water had. Zij deelde mede, dat eerst het reguliere onderhoud gepland stond. Nou dat noem ik nog eens service van een bedrijf. Het reguliere onderhoud van klanten voor laten gaan op storingen. Deze mensen zitten tenslotte in een lekker warm huis en kunnen lekker warm douchen. Nee, dan heb je het al voor elkaar als bedrijf zijnde. Uiteindelijk kwam de monteur langs om 17.15 uur. Hij keek naar de cv ketel en vroeg wat de klacht was. Wederom vertelde ik dat de ventilator te traag draaide. Nou ik zal de code even nakijken op internet zei hij, alsof het boekje niet de juiste informatie aan zou geven. Ja, klopt zei hij toen. Nou dan moet er een nieuwe ventilator in. Knap hoor, dat iemand niet eens hoeft te kijken wat er mis is met de ventilator en dan al weet dat er een nieuwe in moet. Ik vroeg wat dit zou gaan kosten. Tussen de 250 en 300 euro dacht hij, maar dat moest hij navragen. Nou doe dat dan maar zei ik hem. Ja, dat kan niet meer, want de groothandel is al dicht. Ik dacht dat ik ontplofte. Hoe kun je nou een storing op komen lossen nadat de groothandel al dicht is, dus zodat je geen onderdelen meer kunt vervangen.Dus nog een dag in de kou en zonder warm water. Ik werd zo boos, dat ik zei, dat ik zijn baas wilde spreken. Ik wilde zijn telefoonnummer, maar dat kon niet. Hij zou wel bellen. Baas was in gesprek. Hij zei dat zijn baas mij wel zou bellen. Na ongeveer een half uur ging de telefoon en meldde iemand zich als zijnde van Han Vos. Ik dacht dat het de baas was, maar het bleek de storingsmonteur weer te zijn. Hij gaf aan, dat zijn baas niet in de gelegenheid was om mij terug te bellen omdat hij in een bespreking/overleg zat. Ik gaf aan, dat hij na deze bespreking ook mocht bellen. Nou hij dacht dat dit niet kon. Hij dacht dat dit de volgende dag wel zou gebeuren dat hij terug zou bellen. Ik heb het daarbij gelaten. Vervolgens vanaf 8 uur de volgende morgen gewacht totdat zijn baas belde. Maar nee hoor, om kwart over 9 nog niet gebeld. Toen was voor mij de maat vol. Ik ben toen zelf een ander bedrijf gaan bellen en wel Ambacht Klimaatservice B.V. Ik heb het probleem voorgelegd en zij hebben hier gelijk op geanticipeerd en die dag hebben zij ervoor zorg gedragen, dat ik niet meer in de kou zat. Een pluim voor dit bedrijf. Zij weten hoe zij met klanten om moeten gaan. Uiteindelijk werd ik om 11.15 uur gebeld door de telefoniste van Han Vos met de mededeling, dat de monteur over een half uurtje bij mij zou zijn om de storing op te lossen. Dus geen telefoontje van de baas en geen offerte, Ik heb haar toen ongezouten medegedeeld, dat de monteur niet meer langs hoefde te komen en dat ik uiteindelijk zelf een ander bedrijf had gebeld die de storing op zou komen lossen. Ik heb aangegeven helemaal klaar te zijn met Han Vos. Als laatste vroeg zij mij nog hoe laat de monteur bij mij was de vorige dag. Ik gaf aan dat dit 17.15 uur was. Nou dat vond zij al vreemd, want ze had de storing al om 15.00 uur aan hem doorgegeven. Nou, dan moet ik ook zeggen een hele snelle actie vanuit kantoor, omdat ik de storing al om 08.00 uur had gemeld. Al met al, ga nooit in zee met Han Vos B.V. Absoluut geen service verlenend bedrijf.
Ps. voor mij is de klacht vwb het vervangen van onderdelen ook herkenbaar in de laatste jaren.

Ik zal niet meer tevreden gesteld kunnen worden door dit bedrijf. Ik ben helemaal klaar met Han Vos.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Han Vos warmtetechniek over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door EKr