Klacht: Hallo

op 20 januari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Mijn klacht is dat ik op 2 activiteiten heb geboden namelijk de hippe taartjes en het quad rijden. Van het quad rijden heb ik inmiddels begrepen dat die failliet is en daar heb ik netjes een mail van gehad ( niet dat ik daar wat aan heb want ben wel mijn geld (21 euro) waarschijnlijk gewoon kwijt maar daar weet ik nu van waar ik aan toe ben. Maar nadat ik al weken bezig ben met proberen te reserveren voor de hippe taarten lees ik nu dat die ook failliet is .Ik vind wel dat je de mensen daar naar moet informeren aangezien er hier al iemand naar mijn laptop is komen kijken omdat ik dacht dat het aan mijn laptop lag. Ook heb ik nu mijn bedenkingen om op andere activiteiten te bieden omdat de boottocht waar ik nog regelmatig op aan het bieden ben toch rond de 40 euro kost en het veel geld is als die dadelijk ook failliet gaat, want word er uiteindelijk nog geld terug gegeven of hoe gaat het nu verder?. Verder wil ik ook niet alleen klagen en moet ik zeggen dat ik ook al veel leuke dingen heb gedaan voor toch in verhouding weinig geld. Dus het is jammer dat je nu toch wat voorzichtiger bent met de duurdere biedingen. Ik hoop dat er snel een oplossing komt.

Ik ben tevreden met mijn geld terug maar als er iemand anders is die de taarten workshop of iets wat er op lijkt kan geven in de buurt.(ik weet dat er zat andere mensen zijn die dat kunnen)dan vind ik dat ook goed. En het quad rijden zal ook vast wel ergens anders kunnen.in ieder geval alvast bedankt voor het behandelen van mijn klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Helaas is het bedrijf Traffic Control begin december officieel failliet verklaard. Omdat Traffic Control niet eerder bij ons aangegeven heeft dat ze mogelijk failliet zouden gaan, kwam dit faillissement ook voor ons als een verassing. We zijn op dit moment aan het inventariseren welke mogelijkheden wij onze klanten kunnen bieden. Wij hopen u hier uiterlijk eind februari een mail over te kunnen sturen met de afhandeling. Wij danken u alvast voor uw begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Susan - Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 20 januari 2014 om 20:00 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door antoinettehoudijk