Klacht: Hak/zool na een maand versleten. Zeer slecht herstel/service

op 15 juni 2016 over Ziengs in de categorie Schoenenwinkels

Op 28 april een paar sneakers van het merk feyne gekocht voor 89,95E
Op begin juni terug naar de winkel gegaan omdat de gehele hak is afgesleten.
Winkelpersoneel vond het maar vreemd. Ze zouden kijken wat er gedaan kon worden. 3 dagen later wordt ik gebeld, de schoen is gerepareerd. En hoe! er zit nu een grijze hak onder geplakt waardoor het net lijkt alsof ik 2 achillespezen heb afgescheurd en met hakverhogingen loop.
Dit ook benoemd dat ik dit geen stijl vond. Winkelpersoneel benoemd dan, ja maar de schoenen zien er wel erg gebruikt uit. Mag ik vragen wat je dan moet doen met schoenen?
Binnen een maand de zool stuk lijkt mij voor 90E niet passend qua kwaliteit.
Vervolgens zouden ze overleggen met de manager en me terugbellen. Dit heb ik zelf maar gedaan omdat ze dit niet op afgesproken dag deden. Ik kon de schoenen ophalen, ze hadden ze wederom laten bijwerken. En wel met witte schoenpoets zodat het grijs minder opviel.
Ik ben zeer ontevreden! Enige andere voorstel was 20% korting op nieuwe schoenen.
Op mijn vraag waar ik hierover een klacht kon indienen kreeg ik te horen, op Ziengs.nl. En daar staat geschreven. Klachtenafhandeling over gekochte schoenen dient u in de winkel af te handelen.
Van het kastje naar de muur dus.

Ik wil minimaal de helft van mijn aankoopbedrag terug.
Of andere nieuwe schoenen!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziengs

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziengs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MC76