Klacht: hagelschade

op 24 november 2016 over Interpolis in de categorie Verzekering

Ik heb een klacht ingediend op deze site en krijg een bericht terug na ongeveer 2 weken dat er contact wordt opgenomen maar nooit iets vernomen van deze zeer glasheldere firma. En het mooiste is dat bij status staat opgelost. Dus ga ik er vanuit dat de expert is ontslagen en dat ik de aannemer kan bellen dat hij aan de slag kan glashelder toch

klachten serieus behandelen en doen wat je beloofd zie vorige klacht

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Interpolis in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht harrie van leeuwen

3 maanden geleden - glashelder geen reactie kan bij deze organisatie geen klachten indienen of worden niet behandeld wat een bende zullen het wel te druk hebben

3 maanden geleden - nu 4 december nog niets vernomen wat een kut bedrijf

Reactie van de melder van de klacht harrie van leeuwen

3 maanden geleden - nu 7 december laten niets van zich horen maar zal onderweg nog wel wat reclame maken voor deze aardige en meedenkende instelling die niets van zich laten horen nou klacht.nl doe er iets aan

Reactie van de melder van de klacht harrie van leeuwen

3 maanden geleden - Nu 12 december nog steeds niets gehoord van Interpolis mooi toch

Reactie van de melder van de klacht harrie van leeuwen

3 maanden geleden - nu 18 december niets gehoord!!!!!!!!!!! wat voor een bedrijf Interpolis is weten we nu al

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Interpolis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Interpolis

Heeft op 19 december 2016 om 11:04 geantwoord

Beste meneer Van Leeuwen,

In de afgelopen maanden spraken wij u verschillende malen over dit dossier. Wij zjin helaas niet nader tot elkaar gekomen.

Zoals u weet hebt u dit dossier bij ons inmiddels aangekaart via uw rechtsbijstandverzekering. Wij spreken over dit dossier dan ook met uw rechtsbijstandsverzekering. U bent hiervan op de hoogte.

Interpolis

Alle klachten die gemeld zijn door harrie van leeuwen
x