Klacht: Haco Den Bosch bagger service

Lottenijhoff op 06 januari 2020 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

September 2019 een nieuwe bed binnen gehad,bleek bij het uitpakken dat het motortje defect was. Nieuwe motor zou besteld worden en hier binnen 1 dag de bevestiging van gehad
Haco hiervan op hoogte gebracht en zeiden dat er nieuwe delen besteld worden.
Tot op dag van vandaag nog steeds geen goede motor voor het bed gehad,vanaf de eerste dag.
Diverse malen contact gehad maar haco blijft leverancier de schuld geven,dat nieuwe delen nog steeds niet geleverd zijn. Ik ben zelfs langs gegaan in de winkel waar is aangegeven dat de motor binnen is. Maar bellen Ho maar.
NOOIT iets kopen bij haco, oprecht een slechte service
Wat een bagger winkel!!!
Gerco Lotte

Gewenste Oplossing:

Een financiële tegemoetkoming, een cadeaubon, of het geld terug storten en het bed op komen halen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Haco wonen en slapen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Haco wonen en slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lottenijhoff