Klacht: haarverf rubella

op 10 juli 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Goedendag,

Ik heb gisteren haarverf gekocht bij de action Baroni Alphen a/d rijn,
De haarverf komt van het merk Rubella en is nr 4.43. Het zegt mijn haar bruin te moeten maken en dat zie ik ook op de plaatjes op de achterkant. Nu heb ik net mijn uitgroei+hele haar ermee geverfd en is mijn haar oranje geworden en droog en plakkerig.
Ik verf al jaren mijn haar dus het ligt niet aan mijn handeling.
Erge teleurstelling zelfs al is de prijs laag.

groet,
Esther

Ik zou het fijn vinden een vergoeding te kunnen krijgen of een verf te kunnen ontvangen die gegarandeerd mijn haar wel weer bruin maakt. Anders het liefste een vergoede afspraak bij de kapper. De zelfde verf wil ik niet meer ontvangen/gebruiken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door esther123456