Klacht: Haarspray luxurious volume

op 21 mei 2020 over John Frieda in de categorie Handelsondernemeing

Na de zoveelste niet meer te gebruiken haarspray nu maar eens daadwerkelijk een klacht indienen. Na een aantal keer de spray te hebben gebruikt komt er niets meer uit. Het zwarte dopje reinig ik met warm water zodat residu wordt opgelost, maar het probleem zit ‘m niet in het zwarte dopje want ook al verwissel ik die met een nieuwe dan gebeurt er nog niets. Is het witte plastic buisje misschien verstopt? Daar blijf ik natuurlijk van af. Hoe dan ook ik heb al 1bus haarspray weg moeten gooien en er staan er nu 2 die ik niet meer kan gebruiken. Dat weggooienwaardeloze aankoop op zich is al tegen mijn principes, maar gezien de prijs van dit produkt had ik daar meerdere dagen van kunnen eten!!!!

Ik zou het erg weten te waarderen indien er een coulance gegeven zou worden in de vorm van een tegoedbon of iets dergelijks. Ik ben verder erg tevreden over de luxurious volume producten.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar John Frieda over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door John Frieda in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Dietel