Klacht: haarprodukt nooit gekregen

op 09 februari 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijnheer;
Enige tijd heb ik een haarprodukt besteld .
Ik heb het nooit ontvangen , Nu krijg ik een herineringsbrief om een
bedrag van 118.00 euro te betalen. Ik heb nooit iets in mijn brievenbus
gekregen vanwege Dorivit , waarom moet ik een faktuurbedrag van
118.00 euro betalen van iets dat ik nooit ontvangen heb . Dat is niet
normaal , Ik ben zeker van wat ik zeg en dat is niet gelogen

Gewenste Oplossing:

Ik betaal niet van wat ik niet ontvangen heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 13 februari 2018 om 10:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat u het pakket nog niet ontvangen heeft. De bezorger heeft het bij u aangeboden, maar u helaas niet thuis getroffen. Het pakket is geleverd bij een UPS Access point bij u in de buurt. Ik stuur u een mail met de gegevens van het afhaalpunt.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u reageren op de ontvangen email.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Dorivit

Alle klachten die gemeld zijn door Wacheuil h.