Klacht: Haarfohn

op 23 december 2012 over Post-plaza hotels in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind oktober haarfohn gewonnen met de grabbeldagen van Post NL,vele malen gemaild,gebeld en allerlei smoezen van de kant van Post NL hij komt er aan ,hij staat niet in het systeem etc etc. Vorige week is mij stellig beloofd dat ze een haarfohn zouden kopen en dan versturen,dan zou ik hem uiterlijk afgelopen woensdag in huis hebben.Ik heb weer te veel vertrouwen gehad ,weer geen fohn. Ene Rinse Jacobs is hier ook verantwoordelijk voor ,net als de dame die de site op Facebook beheerd ene Francis.Ook Eddy Douma weet hier van.Programma,s als KASSA en RADAR lossen dit graag op ,als u niet over de brug komt.
U richt uw bedrijf nog meer schade aan ,dan het al heeft.

Gewenste Oplossing:

Ik zie mijn gewonnen TRISTAR haarfohn 2200 watt zo snel mogelijk in mijn bezit hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door 4951