Klacht: Haar in Bigmac

op 15 juli 2012 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag, 15 juli 2012 ontdekte ik bij de McDonalds in Hardenberg, gelukkig vóór m’n eerste hap, een hele dikke haar in m’n BigMac. De werknemer aan de kassa nam de burger aan en gaf m door aan de baksectie cheffin. Zij bekeek de burger kritisch. Na een tijd gewacht te hebben kreeg ik te horen dat er een nieuwe burger gebracht zou worden. Halverwege onze tafel werd ik teruggeroepen om de burger aan te nemen van achter de balie. Niemand…. Niemand nam de moeite ook maar een verontschuldiging te uiten. Pas toen ik een andere werknemer om een klachtenformulier vroeg, verscheen er een manager. Deze uitte wel een aantal keren z’n excuses. Too little, too late…

Gewenste Oplossing:

Nou, niet de vluchtige opmerking: "kan ik u iets aanbieden". Mijn gezin was al bijna klaar met eten voor ik beginnen kon. Nee, ik zou dat anders aangepakt hebben met gratis produkt(bon(nen)...
Bah!

Alle klachten die gemeld zijn door NoFun