Klacht: Erg klantonvriendelijk behandeld

op 17 december 2019 over H. Kuit & Zoon B.V. in de categorie Loodgieters

Wij hebben door onze aannemer een erg slecht leidingwerk aangelegd gekregen. Onze hoofdaannemer die is hiervan op de hoogte en heeft het ons toegezegd om de facturen die voorschreven zijn door de loodgieters die wij hebben moeten inschakelen hij zou betalen. Alleen om het administratief kloppend te maken moest er een factuur gemaakt worden RICHTING onze aannemers bedrijf, niet zo moeilijk zou je denken. Toen wij dit aan dit bedrijf gingen voorleggen werd hier zo bot en zo denigrerend op gereageerd dat ik er nog steeds verbaasd over ben. Ze ging schreeuwen dat dat toch niet zomaar kon en wat wij wel niet dachten en dat wij maar de factuur moesten betalen want anders ging ze stappen ondernemen. Ik ben nog nooit zo onredelijk en onmenselijk behandeld.

Ik raad deze onbeschofte mensen aan niemand aan.

Als zij realiseren dat ze niet zo met klanten kunnen omgaan. En vooral niet richting klanten die met oplossingen proberen te komen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H. Kuit & Zoon B.V.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H. Kuit & Zoon B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sebos87