Klacht: Gwen orderbevestiging enkel geld van de rekening

op 08 juli 2012 over onlinesunshop.com in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Ik heb twee weken geleden bestelling geplaatst. Maar ik heb geen enkel orderbevestiging otvangen. Na paar dagen stuurde ik een vraag over mijn bestelling. Hun reactie was dat ze mijn geld hadden ontvangen en dat ik mijn bestelling over een week zou krijgen. Nu is het al begin derde week ik vertrek op vakantie zonder mijn producten…. Graag had ik mijn geld terug. Ik bestel er nooit meer iets het is gewoon pure oplichterij! Ik raad het iedereen af!

Deze week mijn producten of geld terug!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

onlinesunshop.com

Heeft op 09 juli 2012 om 12:59 geantwoord

Beste Lana,

Onze excuses voor dit ongemak.
ik ga de klacht doorgeven aan de klantenservice die ervoor zorgt dat er een passende oplossing wordt aangeboden.
Dit kan zijn bv. dat alvast een deel van de bestelling wordt toegezonden of de niet leverbare producten worden omgeruild voor wel leverbare producten.

Online Sun Shop Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht LanaG

5 jaren geleden - Beste, Dank u voor de reactie op mijn vorige klacht. Helaas werd mijn klacht niet opgelost en heb ik nog steeds geen enkel reactie van de klantendienst ontvangen. Ik begin zelfs te denken dat dit allemaal opgezet spel is. Graag een bewijs dat er wel degelijk iets wordt gedaan aan de klachten die er binnen komen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van onlinesunshop.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door LanaG