Klacht: GTA 5

op 02 september 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Heb dit spel voor mijn zoon besteld voor pc.
Vervolgens betaald en toen kregen we een code
En daarmee konden we het spel downloaden.
Toen we dit echter gedaan hadden wilde hij het gaan spelen en kregen we ineens een melding met oeps de bataling is fout gegaan.
Dit kan echter niet want had bevestiging gekregen dat de betaling voltooid was.Er is ook 49.10 van mijn rekening afgeschreven.

Als ik mijn geld terug zou krijgen.
Dit staat ook zo vermeld.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 05 september 2016 om 10:15 geantwoord

5-Sep-2016 Mevrouw Overdiek per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Heeft op 05 september 2016 om 14:05 geantwoord

Heb al kontakt gehad en geen stap verder gekomen of er word niet gereageerd

Bericht van GlobalCollect

4 maanden geleden - Geachte Mevrouw Overdiek, Wij hebben uw verzoek doorgestuurd naar ons contact persoon bij deze organisatie en u zult zo spoedig mogelijk gecontacteerd worden. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Reactie van de melder van de klacht Overdiek140

4 maanden geleden - Bedankt ik wacht verder wel af.

Bericht van GlobalCollect

4 maanden geleden - 6-Sep-2016 Mevrouw Overdiek per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Wij hebben Mevrouw Overdiek voorzien van de reactie wast wij hebben ontvangen van de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Overdiek140