Klacht: Gsmeasy geeft geen garantie en laat mensen weken wachten.

op 30 april 2017 over Gsmeasy.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Een jaar geleden een abbonement van vodafone en een toestel iphone 6 aangeschaft bij Gsmeasy. Het blijkt dat het moederbord vervangen moet worden en dat het een interne probleem is. Dus als klant zou je er niks voor hoeven te betalen doordat je garantie hebt. Ik heb een aantal keren met een heel erg denegrerende mevrouw van GSMeasy gesproken, die aangeeft dat ze er maar niks aan kan doen en wil weten waarom het toestel het niet meer doet. En als je een beetje boos overkomt, hoor je van ze dat je het dan zelf moet gaan oplossen.
Iedereen in nederland heeft een aankoopsgarantie van minimaal 1 jaar. Ik heb 1 jaar van Apple B.V. en zou 1 jaar van GSMeasy moeten hebben. Het is al 3 weken geleden en ik moet nog horen of het onder de garantie valt of niet.

Wanneer mijn garantie wordt vergoed, want technisch gezien is het toestel niet meer te redden en daardoor een refurbished toestel.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gsmeasy.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gsmeasy.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Selimselim70