Klacht: Geld binnen….geen reacties meer na annulering.

op 12 januari 2013 over GSMBesteld.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Via Besteld.nl welke meerder webwinkels heeft speelt onderstaande:

1. Wat had je gekocht: een broek
2. Welk bedrag heb je betaald: € 34
3. Op welk bankrekeningnummer heb je het bedrag overgemaakt:6747.73.837 (ing)
4. Op welke datum heb je betaald: 17-12-2012
5. Welk e-mailadres werd gebruikt door de verkoper: arno@besteld.nl
6. Welk 06nummer gebruikte de verkoper: geen
7. Vanaf welk IPadres mailde de verkoper:10.49.129.170 of 10.180.99.129
8. Link naar advertentie (indien aanwezig ook link naar het verkopersaccount) of de webshop: www.besteld.nl
9. Welke naam/namen gebruikte de verkoper? Arno
10. Welke woonplaats gaf de verkoper op? Hoogkarspel (Smient 3, 1616GW)
11. Vanaf welke bank (ABN, ASN, SNS, Rabo, ING enz.) heb jij het geld overgemaakt: Rabobank

Het probleem met dit bedrijf is dat ik een broek had besteld nadat ze hadden gegarendeerd dat ik deze 19 december in huis zou hebben welke ik voor een feestje op 22 december wilde bestellen, daarna had ik geen behoefte meer aan deze broek. De 19e geen broek ontvangen 20ste ook niet en gevraagd waar deze bleef. (op de site stond dat deze verstuurd was en had er ook een bevestigingsmail van gekregen) als antwoord kreeg ik dat de broek niet verstuurd was omdat deze niet voorradig was en er ook niet voor de 22-ste zou zijn. De bestelling mocht ik annuleren. Dit heb ik ook gedaan en aangegeven dat ik de gelden teruggestort wilden hebben. Omdat er geen reactie kwam en ook geen terugstorting nog 3 x een mail gestuurd waarin ik heb aangegeven dat ik de bestelling heb geannuleerd en mijn geld terug wil. Na de 3e mail met dit verzoek kreeg ik de dag erop wederom een mail waarin stond dat de broek zou worden opgestuurd, gelijk op gereageerd dat ik dit inmiddels niet meer wilde en ipv de broek op te sturen ze wederom verzocht mijn geld terug te storten. Weer geen reactie zoals verwacht. 3 dagen later werd alsnog de broek bezorgd. Ook op de mailtjes hierna hoe dit op te lossen geen gehoor. Als ze iets kunnen verkopen reageren ze heel snel, hebben ze het geld binnen dan besta je niet meer voor ze.
Ik heb aangegeven dit te gaan melden en aangifte van oplichting te doen als ze niet alsnog binnen 1 dag zouden reageren. Omdat ze hun eigen Privacy Statement niet eens nakomen en ik er klaar mee ben om zo behandeld te worden door oplichters heb ik ook aangifte bij de politie gedaan om mogelijke nieuwe klanten van besteld.nl te waarschuwen voor deze praktijken.
De broek terugsturen zie ik nu niet als een optie zolang ze niet reageren en de verzendkosten voor mijn rekening komen, dan ben ik nog meer kwijt zonder iets te hebben ook al wil en hoef ik het eigenlijk niet meer hebben.
Ik hoop dat ze in zien dat je zo niet met klanten omgaat en alsnog met een oplossing komen.

Geld terugstorten en de kosten van retour sturen voor hun eigen rekening nemen.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMBesteld.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Ralph1970