Klacht: Geen restitutie bij GSMbesteld.nl (onderdeel van besteld.nl)

op 12 november 2012 over GSMBesteld.nl in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 november bestelde ik een lader bij GSMbesteld.nl.
Het betrof een lader om een samsungbatterij mee op te laden. Omdat er niet veel informatie bij stond stuurde ik na het bestellen een mail met de vraag of hij geschikt was voor de S2. Hierop ontving ik geen reactie. Dinsdag 6 november ontving ik de lader, die niet geschikt was voor de S2.

Op de leveringsbon staat vermeld: reclamaties 24 uur na ontvangst.Dit is in strijd met de Wet Koop op Afstand die consumenten recht geeft op een bedenktijd van 7 WERKdagen.

Omdat ik al een aantal dagen geen reacties op mijn e-mails ontving, gelijk maar gebeld met het telefoonnummer dat vermeld stond. De telefoon wordt niet beantwoord,geen mogelijkheid tot voicemail en geen reacties op e-mails.

Bovendien voldeed het artikel niet aan mijn verwachtingen. Ik ontving een universele lader, dus geen originele ‘samsung’lader zoals stond aangegeven.

Gewenste Oplossing:

Ik wens de aankoop te annuleren. Ik heb direct (dus binnen 7 dagen) aangegeven het artikel te willen terugsturen, dus heb hier het recht op.

Alle klachten die gemeld zijn door De Vries Groningen