Klacht: Leveren niet, geld kwijt

Meziah op 21 maart 2018 over gsmbatterij in de categorie Internetshops - Elektronica

Batterij voor de gsm besteld, volgende dag bestelling ontvangen maar ze hadden de verkeerde batterij geleverd. Direct gebeld en ze zouden meteen de juiste nasturen, volgende dag niets in huis. 2 Dagen later opnieuw moeten bellen (omdat ze niet op mijn mails reageren), deze keer de GARANTIE gekregen dat ik de batterij de volgende dag zou ontvangen. Weer helemaal niets. Wederom geen reactie op email dus maar weer gebeld, batterij bleek nog niet verstuurd te zijn (ondanks hun garantie) maar deze keer gaan ze ‘m echt versturen……. (zeggen ze).

Ik ben het zat om aan het lijntje gehouden te worden, volgens de website is de batterij in voorraad en leveren ze de volgende dag. Doe dat dan ook, of stuur mijn geld terug. Dit ruikt naar oplichtingspraktijken.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gsmbatterij

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gsmbatterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door