Klacht: GSM kwijt sept. 2017. Verzekering opgezegd Nu via iNCASSO bureau invordering

op 15 februari 2018 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In september GSM verloren of weggehaald, trein tussen Amersfoort en Utrecht centraal. Bij thuiskomst via Vodafone alles laten blokkeren en aangifte gedaan bij politie en NS daarna proassist gebeld en aangifte gedaan van diefstal. Daar kreeg ik gelijk te horen dat ik hiervoor niet verzekerd was, terwijl wel diefstal in mijn polis stond. Maar vlgs hun als er geen braakschade was werd er geen diefstal uitbetaald. Vrij “pissig” heb
ik gelijk per direct opgezegd. In oktober werd er tot twee maal toe automatisch de premie van 29,61 p/kwartaal geïncasseerd die ik direct storneerde. Daarna niets meer van hun vernomen totdat ik 23 jan, via CIB, centraal invorderings bureau, een schrijven kreeg of ik binnen de 5 dagen die 29,61 wilde betalen met 40,- euro kosten, Totaal 69,78
(inc. 011 aan rente)

Gewenste Oplossing:

Ben pas tevreden als ik niets behoef te betalen, jaren betaald voor vermissing en diefstal en dan overkomt je dat en ontvang je 0,00. Toestel van ca 800,--

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proassist

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proassist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door clephas huber