Klacht: GSM , garantie maar toch geen garantie krijgen.

op 14 oktober 2016 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Acer GSM opgestuurd naar repaircenter, microfoon is kapot.
netjes aangemeld en verstuurd.
Acer repaircenter meld :
veel stof in de GSM ( kan kloppen )
allemaal gebruikersschade wat er kapot is.
totale reparatie : ruim 220 euro terwijl ik de telefoon nieuw
voor slechts 125 euro gekocht heb. ( bewijs: kopie aankoopbon maart 2016 )
De batterij is snel leeg er daar zit 1 jaar garantie op ,maar die wil Acer niet vervangen omdat daar zogenaamd ook gebruikersschade op zit.
Mijn mening: bedrijf wil totaal niet mee werken aan een goede oplossing , we zitten in een impasse nu.

nieuwe batterij erin ( garantie ) en retour met defect zoals de gsm was of nog een betere oplossing.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

1 maand geleden - Geachte heer van der Heijden, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u zoeken om u zo te woord te staan. Met vriendelijke groet, Acer Serviceteam

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 18 oktober 2016 om 16:14 geantwoord

Geachte heer van der Heijden,

Naar aanleiding van uw klacht is er inmiddels contact geweest met een van onze medewerkers. Er is met u afgesproken dat we het toestel zullen retourneren.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons telefonisch contacteren via 0800 2020767 (80 cent/gesprek), of eventueel reageren op de laatste email die u van ons heeft ontvangen.

Acer Serviceteam

Heeft op 18 oktober 2016 om 18:56 geantwoord

Er is inderdaad contact geweest met Acer , ze gaan de gsm ongerepareerd terug sturen.
Ik heb de gsm nog niet terug , ik wacht daarop.
Daarna geef ik aan of ik tevreden ben met de oplossing.
wordt vervolgd...

Reactie van de melder van de klacht J H vd Heijden

1 maand geleden - de gsm is terug in de originele staat ongerepareerd. we gaan uitkijken naar een water/stofdichte gsm. opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door J H vd Heijden