Klacht: Grundig microfoon van de action,

op 14 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb laatst een grundig microfoon gekocht bij de action voor mijn dochter die gek is op zingen en dat stomme werkt gewoon niet dochter helema teleur gesteld en dit is niet de eerste x dat is niet werkt zoals het hoort te werken inplaats van dat je erin moet praten komt en muziek uit en dan heel zachtjes ook ! Helaas kan ik de microfoon niet meer terug brengen mr ik vind echt dat ze hier iets aan moeten doen !!!

Ik ben tevreden als iemand mij ** verteld hoe dit stomme ding het doet zo dat ik geen 20 euro hoef te betalen voor een echte goede microfoon die mijn dochter toch wel weer sloopt naar 2 weken

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shariffa zegers