Klacht: grove stukken

op 06 mei 2016 over Tobacco Manufacturing Ootmarsum in de categorie Tabaksbedrijf

Als trouwe Riverside zware shag (xl pak) roker kom ik de laatste paar maanden steeds vaker grove stukken shag tegen (boomstammen zoals ik ze noem) ik ervaar dit als bijzonder vervelend omdat die stukken ook bijzonder hard zijn en tijdens het draaien ook regelmatig mijn vloeitjes kapot steken.
Mijn vriendin rookt de half zware versie en heeft er aanzienlijk minder last van.
ik snap dat er zo nu en dan er eens een keer een boomstammetje tussendoor schiet maar zoals de laatste maanden is me echt teveel vandaar deze klacht.

als er binnen afzienbare tijd verbetering komt en dan ook zo blijft anders ben ik toch bang dat ik naar een ander merk (die deze problemen niet hebben) over te stappen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tobacco Manufacturing Ootmarsum

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tobacco Manufacturing Ootmarsum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door leeke62