Klacht: Groupon lost klacht niet naar tevredenheid op!

M.Vermeul op 01 september 2021 over Grouponshop in de categorie Coupon Sites

Ik heb mijn klacht uitgebreid verteld over een bedrijf dat ik via Groupon hebt aangeschaft dit is niet naar behoren gedaan, het product die ik heb afgenomen beloofd heel veel, en daardoor heb ik deze gekocht, en eenmaal bij het desbetreffende bedrijf te zijn geweest heb ik de helft ontvangen van wat er is beloofd. Mijn voorstel was dat ik dan ook maar de helft wenst te betalen. Hier is de tegemoetkoming van Groupon; dat ik een tegoed krijg bij mijn volgende aanschaf van een Groupon bon. Dat is dus niet naar tevredenheid naar een oplossing zoeken. in mijn ogen. Ik wil even helemaal geen nieuwe Grouponbon, ik wil gewoon krijgen waarvoor ik denk te betaald te hebben, anders moet men dit niet beloven op de site.

Dat Groupon met een beter voorstel komt dan een tegoed op mijn volgende aankoop. ik wil een gedeelte van mijn geld terug, ik heb tenslotte ook maar een gedeelte ontvangen van het product dat ik heb gekocht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Grouponshop

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Grouponshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Vermeul