Klacht: Grote teleurstelling “lokker aanbieding” bier Alfa

op 29 november 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Grote teleurstelling bij mijn echtgenoot en mij. Zagen aanbieding op bier.net geldig t/m 29 november 2016.

Gelijk zaterdag 26 november jl. naar de Jumbo Leidschenhage getogen, meerdere collega’s Jumbo (waarvoor onze complimenten) waren op zoektocht, maar de aanbieding, Alfa halve liters in flesjes hadden zij niet in de winkel, zelfs niet die week in de winkel ondanks dat zij ook zagen dat de halve liters wel op internet werden aangeboden. Teleurgesteld weggegaan en op naar de Jumbo in Delft. Zelfde verhaal, meerdere personen hebben tevergeefs helpen zoeken naar de aanbieding met “nul” als resultaat. Voelen ons nu wel erg in de maling genomen en denken dat de aanbieding “een lokkertje” was en vinden die gedachten niet prettig.

Zondag 27 november waren wij in Wijchen voor familiebezoek en ook gelijk daar toch maar met goede hoop de Jumbo ingestapt en op zoek gegaan naar de aanbieding. Ook hier hetzelfde verhaal geen halve liters Alfa in de winkel te vinden.

Besloten melding hiervan te maken en vragen om opheldering. Gaat het nou werkelijk om “een lokkertje” en hoe komt het dat bij drie zaken ze de flessen halve liters gewoon niet hadden en nergens van afwisten. Niet fijn van de Jumbo. Wij zijn teleurgesteld.

Wij zouden tevreden zijn als wij uitleg krijgen waarom er nou net in die drie filialen de aanbiedingsbier niet aanwezig was of zelfs is geweest en wij met terugwerkende kracht alsnog gebruik van de aanbieding kunnen maken van de aanbieding bij een filiaal bijvoorbeeld die in Leidschendam.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jwjbouter