Klacht: Grote loopafstanden Gate bagageband

op 23 juli 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Beste lezer, Ondanks dat schiphol steeds groter en mooier wordt. Wil ik graag het volgende melden. Afgelopen donderdag kwamen wij mijn moeder van 78 en ik ( iets jonger) terug uit Malaga. Wat ik als zeer onplezierig heb gevonden is dat ik met mijn moeder die prima een stukje kan lopen. Onvoorbereid van de ene kant van schiphol naar bagageband 20 moest lopen. Omdat je het niet van te voren weet ga je gewoon lopen. Half verwege kan je geen kant op dus loop je door. Mijn moeder totaal kapot en kon bijna niet meer lopen.

Misschien een idee dit bij aankomst te melden aan de oudere reizigers als jullie van te voren weten dat de gate en de bagageband heel ver uit elkaar liggen.

Petra Koudstaal

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Petra Koudstaal