Klacht: Grote bek

op 01 december 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Hedenmiddag om 17.00 uur was ik met mijn zoon bij de McDrive in Zutphen. Voor me waren 2 auto’s maar die waren al de hoek om tegen de tijd dat ik geholpen werd. De dame in kwestie vroeg me om even geduld en dat was prima. Toen ze zich weer meldde informeerde ik naar de aanbieding van de Big Mac. Ze zei dat deze 1 euro was als je de app gedownload had. Anders was deze de normale prijs. Mijn zoon zei, dan download ik die even snel. De betrokken medewerkster trok van leer dat dit niet de bedoeling was, dat ik dit maar thuis had moeten doen. Naar haar zeggen was het druk… Er waren geen auto’s meer voor me, en achter me ook geen enkele. Daar attendeerde ik haar op. Ze ging door op een zeer onhebbelijke manier over dat downloaden van de app. Voor de volgende keer moest ik me beter voorbereiden e.d. Ik kreeg gewoon een grote bek van haar. Toen ik haar zei dat ze niet zo’n grote bek moest opzetten, kreeg ik te horen dat het druk was en dat ze eerst anderen ging helpen. Welke anderen????? Ik was de enige auto, de anderen waren al weg. Ik heb de McDrive achteruit verlaten en ben naar binnen gegaan naar de manager. Deze had het al van haar gehoord en kon alleen maar zeggen dat het niet de bedoeling was geweest van deze medewerkster. En dat is dan een manager??? Uiteindelijk vroeg hij nog of ik alsnog wilde bestellen. Maak grappen!!! Ik ben weggegaan, echt te triest voor woorden deze aktie van McDonalds Zutphen.

Aan het bovenstaande wil ik nog toevoegen dat de kwaliteit in Zutphen te wensen overlaat. En ik ben hierin niet de enige die deze mening heeft. Bijvoorbeeld: 1 of 2 kleine stukjes bacon in plaats van drie.. de saus op de McFish moet je zoeken, de broodjes ogen niet altijd even smakelijk, de producten worden er gewoon op gegooid zo van dan is dat ook weer klaar.

Als je dan bij andere vestigingen komt, bijv langs de snelweg bij Barneveld of de McDonalds in Amsterdam, daar wordt wel de kwaliteit geleverd waar McDonalds toch naar streeft?

Dat je waar krijgt voor je geld en op een normale klantvriendelijke manier geholpen wordt. Dit sloeg echt alles. En de manager had zijn verantwoordelijkheid moeten nemen, maar die stond er maar een beetje bij.

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

6 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door W. Westerop